ola :*

hade egentligen inte tänkt skriva nåt inlägg, men passar på nu. för jag pausar lite med pluggandet haha.. men allvarligt, har pluggat sen jag kom  hem vilket va vid halv fyra, skrev först en sammanfattning på alltihop ist för att ta de ihuvet, va ju grymt mkt text :o så jag pluggar in den sammanfattningen, typ varje halvtimme, så att jag kan det. för jag har ju inte kollat på det tidigare (a) men vi har ju pratat om de i skolan så jag har hängt me lite iaf ;)
nåja.. började ju med eso idag, egentligen skulle den lektionen bli inställd, men eftersom att vår lärare in kunde meddela nåt så hade vi de i typ 20 min, på den tiden kollade vi min emilias å hannahs redovisning.. eller vad man nu ska kalla det höhö . typ bara jag å emilia som gjort nåt ju :p aja haha.. hade engelska efteråt, vi kollade vidare på grease, inte mkt mer, och då kom jasmin med skolkatalogerna, :o  dom i elevrådet är ju aldrig där, så jasmin tog min katalog också , snällt ha ;D efter engekska va de ju mat, rester idag igen, inget man blir mätt på precis höhö , men de är de imorrn ocks å sen på torsdag äre julbord. och sen hade vi historia, vi hade sån f rågestund, men jag  putteå hannah gick nr de va typ 10 min kvar å "plugga" nån  annanstans haha,hannah gjorde ist klart sin tekanna, vilket jag å putte gjorde på rasten mellan eson å engelskan, d åhannah också egentligen skulle ha gjort de, me nhon skulle bara kolla sin mail, hahha tog  hela rasten? :s lols hahaha.. å när putte skulle kavla sin lerbit så va där inget fönster itaket, ådär va massa pappsaker på kavelgrejen, såhahahahah han ville inte gå in där först, jag tyckte de va jätte kulhahahahah, men ja.. inget intressant, men tillsist gick han in där haha.. men tillsist, så hade vi nästan nk ;) vi skulle egentligen börja redovisa idag, men de va bara tina som va helt klar haha, så vi ska börja med de imorrn ist, och TILLSIST så hade vi faktiskt gympa och de hade vi med sp klassen, blev mest att hoppa springa å sådära hah, men VET NI vAD!!! musiken som dom spelade, rätt vare va så kom ola - sky's the limit å ni kan ju fatta vilket leende jag fick på  läpparna haha (a)
men jag gick iaf tidigare ifrån gympan så att jag skulle hinna med tåget vid tre.
och idag så hare dessutom typ snöat hela dan, melike ;) fast änd åinte :O Hahaahah
nej nu ska jag snart fortsätta att plugga på historian, blir ett uppehåll vid  åtta för att kolla på ugly betty , sen plugg därefter igen  hah :d
menee, v i hörs nog imorn, PUSS! ♥

JUSTE !! va påväg att glömma hahaa.. när tåget va framme här, så såg jag robin, venne om ni vet vem de är, men skitsamma haha (a) jag  va grymt nära på att räcka fuckyou rakt framför hans fejs, typ en cm ifrån eller nåt haha, men jag gjorde de aldrig :o för då hade jag väl fått jävligt mkt skit för de sen ._. typiskt han alltså! jag hatar han fän!
men vi ses, haha :d


L = Loser eller Louise ? :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0