oooh jag fick en idé!

såå nu är jag hemma igen ;d
kom till daniella vid halv sju tiden, sen kom sara ocskå. vi bytade julklapparna, sen blev de mest att prata resten av timmen för sara skulle hem redan vid åtta. efter hon stuckit hem drog jag ådaniella upp, camade med micke hahaha, jag hade inte lite ont magen, s å mkt so m jag srkatta, men jag är bara mig själv :)
men vi hade trevligt iaf, och daniella "trilla" a v sängen några ggr, och fastna på ola, rawr ;) haha
och vi bestämde att de blir bio på lördag, så de ska jag hitta på då! :)
fan va hjärnsläpp jag fick nu haha, minns knappt nåt.. menmen :d
blev inga bilder heller, eller jo en, daniella as datageek ;) hahahaha men tar för lång tid att ladda in på datan iochmed att jag inte raderat bilder å så från kameran ;p
menee.. vi hörs nog imon :D puss!

juste hahaha ,angående rubriken. jag satt me huvet under daniellas sänglampa och sa: OOH JAG FICK EN IDÉ  :D hahahah (a)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0