ooooohoo

hejheeej!
här sitter jag å sitter, i skolan.. hoho..
nästa lektion börjar ett, sen slutar vii :D YAY!
som nivet, så gjorde jag ju ett historia prov förra veckan (visste ni ens de?:o aja haha) iaf, och igår fick vi reda på vad vi fick, å jag fick G så jag är nöjd haha. men nu till saken, dom som fick minst G på provet har ingen lektion idag, så doms om inte klara provet & dom som inte gjort det,s kag öra det idag. så jag ska börja litet idigare på formen, om jag kommer ihåg haha, men ska ändå sluta tidigare så att jag hinner med tåget 4 över ett :) så jag är hemma runt halv två,gööttans!
och vad jag ska göra när jag kommer hem vet jag inte, kanske sova kanske film kanske data. hahhah jaja :D
vet heller inte om de blir nåt mer inlägg idag, det märker ni ;)
och imorrn så är de ju torsdag = bowling, men itn de jag skulle säga :D näääe, för efter torsdag ÄR LIKAMED, fredag. å sen är de helg, GÖTTANS det också. hahha! wellwell :)
ikväll såä r det rååger & agnäät på tvn, vilket är ett måste, och efteråt vad ärde då, joj uste ph och efterlyst :) sen ska jag nog nanna om jagi nte hittar nåt annat att titta på,o cho m inte alexbaby är inne heller hihi (a)
nejmen allvarligt, nu har inte mer att skriva. inte just nu iaf .
så ni får ha det bäst, PUSS! ♥


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0