wiihii

sitter i skolan å har de varmt! riktigt hett här uppe i datasalenalltså :o
aja.. jag är jätte tröttm e dessutom,s åj ääävla trött! skahem å sova :D får se om jag hinner me bussen annars tar jag tåget fem över fyra, å då blir de tt gå hem :( wellwell. om alex är innen är jag kmr hem, då ska jag inte sova, hellno! :o hahhah vill ju prata me min gulleplutt :D
börjar snrt nästa lektion = fem över, ska ha historia sen natur & gympa.. naturen är rätt lugn vi gör typ nåt grupparbete, så ska typ bara rita där :p
nääe nu har jagi nte mer att skriva altlsååå :o btw, på fredag är de 2 veckor kvar tills vi slutar skolan och på torsdag ärdet 3 veckor till julafton, wooe! :D
menee, vih örs väl kanske senare PUSS! :)

Din kommentar
Postat av: madde

Fin blogg!

2009-12-01 @ 18:38:11
URL: http://msarin.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0