dagen

daniella stack hem för några minuter sen, tråkigt nu:(
hon kom lite över fem, jag åt klart sen gick vi upp på mitt rum
 vi såg att robin va inne så man kunde se han från mitt rum
å gabriel, edward å nån konstig gubbe va där ute .
HAHAHA så knackade daniella, å då gick gabriel
till fönstret där robin va, fyfan de va kul. xD
sen fick jag väldigt mkt damp när jag camade me pontus  å claudi
jag la mig nämligen uppåner sen rulla jag ner från sängen haha
försökte rocka rockring, gick inge vidare
sen kollade vi på agnes cecilia, daniella fråga asmkt :o haaha
melodifestivalen mellan åt
star pilots va ju bäst :) men thorleifs låt har satt sig på huvet :(
sen så hahaha, fick ju daniella se en bild på nettoahettooo. xd
jag vågade inte kolla, hahahaha. men sen visade jag en bild
på en snygging haha:D (AAA) jag vet att jag sagt de mkt idag daniella
men jag ville skriva det här med :) haha
bilder för dagen :d


Din kommentar
Postat av: nejclaudiaduvet

HAHAHAHAHAH OMG! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2009-03-01 @ 14:00:14

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0