fredag! :D

fan va dagen gick fort om man får säga så :)
började me tyska, mådde inte så bra då xo
jag å daniella körde nån ordlek, kul va de.. speciellt me vissa ord asg'
vi hade andra halvan av matteprovet idag,
hade bara 3 tal kvar.. gick rätt bra på hela :)
gjorde alla utom de sista talet, de va ju helt vänt :o
bad på gympan ju, johannes höll för de..
de va inte så jätte jobbigt ändå, tog de lugnt
sen körde vi nån stafett, å nu har ja ont i ryggen
TACK vare den stafetten :o
på engelskan skrev vi en testuppsats
sen mat, hände inget speciellt då
å så på son då gick vi igenom
sen 10 minuter innan vi skulle sluta, gissa vad...
jo då gick brandlarmet igång.. så alla skulle ju gå ut.
sen slutade de, å vår lärare bara då; ni kan gå in å hämta era jackor sen får ni gå
å  då gick ju jag å daniella... haha, intressant.. ja faktiskt
för sen är vi ju jätte smarta också :D:D
precis när vi kommit hem till daniella säger daniella;
OJ vi glömde cyklarna.
så det blev att gå tillbaka till skolan å hämta dom
sen skulle vi hem.. å nu är ja hemma , haha 10 minuter onödig gång :/ hahahaha

måste nog diska sen om ingen annan gör de åt mig,
iochmed att ja inte gjort de på hela veckan
å så ska ja ner med mamma å handla,
ska köpa glass! :D mumsigt

BAauii!!


OCH NU HAR JAG LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0