fredag, woho :D

fredag igen ,yayaya ! :D
dagen gick fort igen haha
tyskan där hadevi först muntligt läxförhör
senlyssnade vi på nån text i en gammal bok
matten räknade visom vanligt
gympan höll johanna å felicia o för
ån u har jag ont i mina knän, buhu men jag klarar mig
på engelskan fick vi träna lite på läsförståelse
sen mat, hände inte nåt kul då , noo
slutade me so, de gick ovanligt snabbt:o
hahaha, jag ble ju nästanklar bara några meningar kvar :)
kom hem för ca 20 minuter sen
mina tröjor kom inte idag heller,
så mamma eller pappa ska ringa dit där vi beställde dom
för de stog på sidan att de skulle ta 3 veckor,
och de va 3 i onsdags..
pålördag kommer en lite buse hit, mwoaha xd
men iaf, jag fick mitt godis idag :) mums



goodbai! :)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0