GRATTIS OLA! :D

happ, då var de tillbaka till skolan idag
dagen gick väldigt snabbt om man får säga så:o
hände inget speciellt på bilden, på svenskan såg vi film..
och på hemkunskapen så började vi me matkulturerna typ
så de  ble pizza från nånting hahaha minns inte
men de va väl gott, fast ja kan inte äta mktidag känns jobbigt wellwell..
på matten så fick vi reda på vårt matteprov som vi hade fredan innan lovet!
jag fick 18,5 av 25, FÖRST. men sen räkna jag igenom allt
för jag tyckte inte att de stämde, å jag hade rätt
lilla birger hade räknat fel, jag skulle ha 20,5.. mitt bästa matteprov, yay :D
å då ble birger ännu mer nöjd, haha x)
idag blir de att plugga på tyskan eftersom ja glömde boken i skolan
och lite på son.. sen ikväll är de 90210 , inget mer vad jag vet..

goodbaiiiees!

och snygg-ola fyller faktiskt  23 idag, grattisgrattis! :D

da best!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0