måndag

dagen ser likadan ut som alla andra måndagar,
eller som förra måndagen iaf xd
blev ju att vi pratade en massa på bilden om lördagen, haahaha måste göras om ( lördagen asså :o <3
på svenskan läste vi igenom häftet till de nationella provet, sen sluta vi, har ju nationellt imorrn å på torsdag;o
på hemkunskapen hade vi teori, handla om mat kultur å så skulle man välja ett land
sen en maträtt därifrån, å sen skulle man berätta om landets matkultur å så :d
jag tog då mexico , å de blir , kycklingtacos me typ salsa å bönor, hata bönor +|
på matten haha, diagnosen va rätt lätt tyckte jag iaf :) sen snackade ja å daniella en massa
sen slutade vi ju typ vid tre å vi fick en svår inlämningsuppgift tycker jag iaf ,haha
idag blir det att dammsuga å läsa lite på engelskan ,
på tv ikväll som jag ska se -
90210

the secret life of the american teenager
de börjar klockan åtta å slutar cirka tio, å de är på tv400 för er som vill kolla (a)

pusshej!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0