tisdag

vanlig tråkig dag haha, eller tråkig å tråkig.. xd
de ble inte så mkt skratt innan svenskan, tror ja
stefan skratta typ hela tiden
HAHAHa juste på engelskan..
så höjde jag å daniella vårt bord
as scheckt;) haha
sen dårå på matrasten så va ju han den lilla puckoungen där
å så sa han hora te daniella :o
sen kom jag på, du skulle ju lätt sagt:
vadå , vill du köpa mig eller?

haha, de tyckte daniella va kul:o
på hemkunskapen gjorde vi flarnbottnar å så glass åbär till de:)
HAHAHAHA ja va rätt mkt på golvet..
veronica snärtade oss..
då tog ja tag i hons handduk  å satte mig på golvet
så drog hon i handduken eller ja hon gick samtidigt
så ja hängde ju ba efter , haha de va kul :)
sen satt ja ju mkt på golvet me .. hihihii
kom nyss hem från tvärflöjten eller ja för typ 5 minuter sen
jag slipper att diska, om ja inte gör de senare
för pappa håller på att ta disken nu, UTAN att ja har sagt nåt
MIRAKEL!! eller inte typ.. hahah
blir ju mindre disk senare hihi
snart drar pappa å pierre till klippan
=
ENSAM HEMMA! yaay, asg'

igår så va ja väldigt seg å flum å damp :)
kom på lite rim å typ lite saker.. xD
bland annat;
anka anka på väggen där, säg till mig vilken kvacksort jag är.
heyhey youyou i can be your girlfriend...... NOT!


sen minns ja inte mer .. :(
på bv så är där värsta dreads..
asfult :o värsta wannabe-jesus #1 ju
hahahaha xD
men tjingtjongfjongPLONGBALLOING HEJ!!!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0