dagen

bild
dubbeltimme svenska
dubbeltimme musik
dubbeltimme matte


hände inte nåt speciellt på bilden, vi skulle typ kolla på bilder å sen säga va dom betydde typ :b
men på svenskan, så pratade vi om några frågor.. sen så körde vi en lek, man skulle va i grupper (jag daniella sandra)  så skulle man skriva en kändis på en lapp som alla i gruppen kände till.. jag fick sandras , daniellas min, å sandra daniellas. ja skrev johan palm , sandra - charlotte perelli, daniella - erik segerstedt.. daniella vann .. å jag hade lite problem me tjejer som börja på c men de klara ja ut sen. å de tog ju ett tag för sandra hahaha, står nog mer om de på daniellas blogg (a) jag å daniella va t.o.m tvungna att sjunga ur en låt me e.m.d för att hon skulle fatta men de gjorde hon inte :s aja
på musiken så skulle vi fortsätta me att öva på låtarna, å i början fick ja värsta damp.. så ja satte mig på golvet direkt sen börja ja asflabba åt veronicas skratt haha, å de sluta me att ja låg ner x) sen ble ja trött å väntade på att dom andra skulle bli tysta så att vi kunde fortsätta.. sen ble dom de.. å då fick ja värsta damp igen, hihi... men de gick bra:D
å på matten.. hhaaahaha xD så räkna vi (OVAAAANLIGT ;s) hahahha.. sen efter ett tag så ba sa birger nånting till sandra.. som jag daniella å ahmed hörde fel på, vad ja vet iaf, de lät som att han sa, sandra har du runkat klart nu..
å de tyckte jag va kul ju hahaah ovanligt de me :) sen kollade jag i nån ruta å sa typ v gånger bh.. å då börja daniella asflabba, å de va inte ens kul :s
sen hände de nog inget mer kul i skolan xo
nu ska ja dra ner å diska, tråååk!!!! ><
sooo, goodbay! 

Din kommentar
Postat av: daniella

hahahaa, roligt :D <3

2009-01-12 @ 16:13:42

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0