doooone, för ida

okejokej viktigt!! tryck inte ctrl+t när du skriver inlägg, allt försvinner!! ja har råkat göra det 5 grr med bara detta inlägget så nu sparar jag typ hela tiden!!

okej jag har fått äran att skriva första inlägget i lo's (louise's) blogg, det är alltså inte lo som skriver utan A (annaaa. http://bjurstam.blogg.se) jag har nog bara fått äran eftersom jag var snäll och hjälpte lo fixa designen *stolt* den är bättre än min egen tycker jag men de är nog mest bara för att jag inte orkar fixa min (a) hah lo's är nog inte heller riktigt klar än, kan hända att jag gör flera ändringar bara för att den ska bli så bäst som möjligt. och tillskillnad från när jag gjorde min första gången då de tog ungefär 6 timmar så tog det nu bara ungefär 2 tim, framsteg framsteg. känner mig riktigt stolt över det faktist, att jag har blivit bätttre, men jag är int säker på att lo tycker om designen de kändes som om att hon var tveksam men jag vet int? tell me the truth! hah ja vill verkligen veta!

okej jag tror de flesta vet att de i de första inlägget brukar stå en hel del om personen som skriver i bloggen, vem den är, vad den gör och sånt. men eftersom nu inte lo skriver första inlägget får jag väll skriva de jag vet om henne :) (vilket inte är så mycket med mitt minne) men här är vad jag vet om henne, fakta! Louise Andersson, född 1993, bor perstorp (dvs långt från mig) okej ungefär det vet jag om henne, ja vet lix inte ens hennes födelsedag, men klaga inte jag kan inte ens min mammas o pappas(dåligt jag vet) men för att ni ska få veta mer om hur hon är som person så skriver jag väll en liten lista om va de är som gör henne så speciell:
  • skönaste humorn! ever
  • sötare än socker
  • snyggare än de flesta
  • smart som en fallskräm(dvs smartass)
  • snällare än hounung i halsen(dvs bajs snäll)
  • bättre än allt, och vem som helst
  • kan göra precis allt, bara för att hon är så bra
  • roligare än en deo som faktist funkar(ganska ovanligt)
  • strange gorilla ( min klubb, för alla konstiga, lo är hedersmedlem)
det är nog vad jag kan säga om lo så där rakt upp och ner. hon är en helt underbar person vilket gör det väldigt svårt att faktist berätta hur bra hon faktist är. man blir ofta ordlös när man ska förklara det, men idag har jag faktist en hel del, så jag ser till att få ut mig dom. en kompis som lo borde alla ha asså seriöst, inte en tråkig stund då. och en bättre kompis får man leta efter, hon lyssnar jämt om man mår dåligt. och även om hon inte alltid förstår varför så försöker hon iaf vilket är mer än många andra. man kan säga allt till henne, bra eller dåligt, hon finns ändå alltid när man behöver det.
även fast jag inte har träffat lo irl, så är hon en av mina bästa&närmsta vänner, hon har ju ändå funnits för mig i undefär 3 år, vilket är ganska mycket tycker jag. en del säger att man inte känner någon på riktigt förens man träffat den, men jag tycker nästan att man lär känna någon bättre så här, för här kan man nästan säga vad som helst utan att det blir pinsamt eller så. om jag hade träffat lo irl från början tror jag verkligen inte att vi hade blivit så bra vänner vi är nu, (ehm jag är ganska blyg av mig, o svår att lära känna irl). lo är något av de bästa som finns och man kan alltid lita på henne!

okejokej, de där va om lo, ni kanske vill veta något om mig A också nu när jag ändå är här o gästskriver lite. men det blir inte så mycket o det är ingen ide att ni ens försöker kolla på min blogg för där står det typ inget om det heller. så om ni vill veta mer än de jag skriver här så får ni ta o fråga ([email protected]) bara att fråga på där, men okej här kommer lite smått om mig:
jag är glömsk, och inte bara lite, utan väldigtväldigt mycket säger någon något viktigt till mig är det borta i nästa sekund, onödiga saker däremot stannar ett bra tag (dåligt jag vet)
jag är blyg irl, jag har konstig humor, skadehumor, o massa.
jag hatar mig själv, ingen ide med komplimanger nästan de tas aldrig in nästan.
jag är konstig, där av att jag starta klubben strange gorilla (startades ida medans jag skrev)
jag är vimsig, jag skriver ofta samma sak minst 10 grr fast ofta med olika ord. min hjärna går typ repeat
okej mer än de får ni inte veta om ni inte frågar, detta var bara om hur jag är, vill ni veta annat också fråga!!

oj ingen kanske vill läsa detta långa inlägget förlåt (a) men jag tycker första inlägget i någons blogg ska vara speciellt. och nu var det inte de i mitt så jag är glad över att jag fick chansen att skriva ett nytt första inlägg här i lo's dessutom är det lättare att skriva om någon annan som  jag fick göra nu :D:D

© annaaa bjurstam
ett inlägg som blivit om skrivet typ 10 grr
pga klumpiga mig

Din kommentar
Postat av: cococlau

HAHAHA!

2009-01-10 @ 16:31:20
Postat av: cococlau

Strange gorillas!!!!

2009-01-10 @ 16:31:57

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0