fredag

tyska
matte
dubbeltimme gympa - MIN LEKTION!!!! och hälften sandras :o xD
engelska
historia

hände inte så mkt kul idag, men iaf
idag så vare ja som fick leda halva gympa lektionen , dom första 40 min å sandra resten x)
som uppvärmning hade ja då att dom skulle springa i 5 min, varannat varv framlänges och varannat baklänges.. sen fick dom vila lite så snäll som jag är (aa)  sen skulle dom gå ihop två å två å ta varsen en basketboll när en av dom sprungit ett varv ska dom byta så dom springer varannan å så dribblar dom me basketbollen :d sen körde ja innebandy, hiihihihi :D:D

haha, å när vi skulle te matan så kom robin å ralle å då rufsa ja i robins hår, de va kul.. för ja skulle visa på daniella sen hur ja gjorde å hon ba, ja men du behöver ju inte visa på mig
HAHAHA aja (a)

Ola vann ju  igår, hyypigttkr ja :d snyggt ord, kom på de nyss hihi :D
amen puss va1 ;D

tjoobalooodin lilla KOOO :D:DD

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0