lördag!!!

vaknade typ halv nio sen gick ja ner å åt frukost å så sen satte ja mig vid datan
så loggade stoffe in vid kvart i tio sen ringde han mig (a
så idag har vi snackat i  2 timmar typ, hihihi..
å ja städade samtidigt duktig jag är:D

men iaf, nyss kommit hem från sara, fett kul va de!
men daniella kunde inte sova här, blaha
vi åt tacos å så prata vi en massa,
sen kollade vi på a cinderella story 1 & 2  sen satte vi oss ve datan lite å camade me en massa
hahhahaha, de va kul de där sen så gick vi ut en runda haha,läskigt vare :o
finns en massa att skriva men ja försöker korta ner de så snäll som jag är :)
nu är jag trött ska nog sova snart trorja, ska först lägga in bilderna från kvällen
bilderna hamnar på min bdb, hihi!

puss å godnatt!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0