onsdag

fysik
biologi
tyska
matte
historia
mentor



fysiken å biologin va rätt lamt.. på tyskan så fick jag jätte ont i huvet :( 
jättejobbigt, fast de gick över på rasten sen :)
på matten då kände jag mig smart! :D
HAHAHAHAHAHAH historian ska vi inte prata om, eller i slutet av den iaf (a)
på mentorn hade jag å daniella väldigt mkt damp orkar nästan inte skriva de ens
låt säga att de handlade om en blå penna.. som sen kladdade till de på daniella :)
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH fick inte nån luft,å  ja fick svinont i magen av allt skratt.!!!

blir att göra kemi å historia idag , mö.. å sen diska medans stoffe e borta!

juste på son när ja skulle säga börsen kraschade, då sa ja kraschen börsade ist..
hahahaha, ja tyckte de va kul, men de tyckte inte daniella :(


MEN GUUUDDDBJJJAJSSS!! :D


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0