torsdag

kemi
fysik
tyska
historia
svenska
dubbeltimme syslöjd


hade prov på kemin idag, de va inte så svårt som jatrodde att de skulle va, men ja vet iaf att ja har minst ett fel ;ohände typ inte så mkt mer kul pålektionerna,.. men på matrasten haha, då stack vi samtidigt som robin å ralle.. så typ sprang vi efter dom..å så kom jag  å sandra ifatt dom .. sen lät vi dom va.. sen såg vi dom igen.. å då sprang vi efter.. sen försvann dom så gick jag ut så såg jag dom å sprang efter dom en liten bit te dörren sen gick jag in å sa de te daniella då gick vi ut... å när vi va typ bakomaulan då såg vi dom ju å då tog robin fram sin kamera å då tog jag fram min mobil :o sen går vi efter dom eller ja ser dom.. haha å då fick jag ett väldigt kul kort på robin .. sen strunta vi i dom typ :p sen uppe i korridoren så kom dom igen å då passajapå att ta kort.. juste vi fråga dom när ralle fyllde år men han svara aldrig inte ens robin.. sen fråga vi efter doms nummer men vi fick inte :( taskiga dom e.. sen så satt typ ivan också där i korridoren hahaha ja tyckte de va kul xd menmen.. orkar inte skriva mer nu... daniella skriver kanske mer, whoknows ;)
tjingtjingdingeling!


juste!!!! ikväll äre rockbjörnen = OLA!!!! :D:D:D:D <333 olamössan på hihi

Din kommentar
Postat av: daniella

daniella skrev inte mer om det , hon orkade inte skriva nåt alls :O hahaha

2009-01-22 @ 18:40:38

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0