13 (:

blev att jag somnade vid 8 imorse :o sent? hahaaha.. men först å främst så va jag inte trö tt när jag gick ner å la mig i  soffan vid 2, verkade bara trött p.g.a dåligt me luft på rummet , jag hade fönstret öppet, men hjälpte inge vidare ;o aja, låg  i soffan ett tag,  har ingen aning om jag somnade tror nästan att jag sov i 1 timme, för när jag skulle ta ut linserna va klockan 5 haha,  fast jag hade luggit vaken i typ 2 timmar tror jag Oo whatever... så då vid 5 smsa jag s toffe å fråga om han va vaken, och de va han :) så jag loggade in på msn å så igen, snackade me han till 6.30 även i telefon, haha (a) men sen skulle han sova, de skulle jag me. men gick inte så lyckat :( för de ösregnade, så de lät asmkt på fönsterbläcket i mitt rum, så försökte jag täcka örat me täcket men gick inte så bra, hörde de fortf, sen bö rjade de åska mer vid halv åtta, de typ bara: PANG!.. försökte bara sova mer å mer, fast de mullrade oftare :(somnade tillsist vid 8 , och vaknade vid 10, haha. så ja, man kan säga att jag kmr va trött idag :)
när jag gått upp gick jag ner åt frukostoch kollade på nån film minns inte va den hette , 100 yards eller nånting hahaha, den va lite skum Oo för först va hans händer bundna, så trilla han me stolen ner för trappen , å då va hans händer lösa
sen när han reste sig upp va dom bundna igen , helt cp. tror de va ett filmfel, haha (a)sen hade de slutat att åska och så , så gjorde mig i ordning, och nu sitter jag här , väntar på att mr sömntuta ska vakna hihi..
har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på idag, blir tv ikväll antar jag, fast vet inte v ilka som ska va me på sommarkrysset, nån som kan svara på det? :) tack förd et!
ja en sak, i går började jag säga: tack för det,  och känns som jag säger de lite oftare. vet inte varför jag säger de,m en typ jag bara: har inte sett grannarna på ett tag, tack för det! = skönt att slippa dom. hahhah, typ, tack  å lov för det ;) hihi
men ska checka lite grejs nu, adios! :)

stoffestoffestoffe<3

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0