1/7

har inget speciellt att skriva igentligen, bara kanske lite snabbt om igår..
bror å jag gick hemifrån vid elva, för hna skulle in på netto å handla först, sen gick vi till stationen, å där träffa vi pontus, felicia åi da med, såg dom senast på skolavslutningen, så de va lite kul ju höhö.. tåget kom vid 11.42 .vi hoppa av i bjuv.. morfar hämtade oss. direkt när vik om hem tilldom åt vi pannkakor, mums på de :) inte ätit de på länge, å jag blev ju mättt såklart. sen drog vi ut på deras terrass å spelade kort, jag vann bara en gång :( hahaj ag å mormor hade lika segt minne, vi kom inte ihåg att morfar vunnit hahahh xD tror deä r nåt i släkten, hm.. menmen.. när vi spelat kort såg ick vi in å åt jordgubbar,herre min balle va gott de va! fast jag tog mer jordgubbar än glass, men gott de med ju hihi (a) men jag åt iaf mig mätt på det också, ännu mer mätt än på pannkakorna haha.. fanns inte mer å göra sen så vi kollade på tv till typ halv fem, då skjutsa dom oss hem, och då började de åska också.. å jag hatar åska (HATAR!!) men jag va faktiskt lugnare än vanligt igår haha.. så jag å pappa spelade kort, för att jag skulle komma på andra tankar haha, å så åt jag jordgubbar samtidigt (jag å mina jordgubbar haha) , senville pierre också va med så fick han det.. å de åska faktiskt ända till typ halv åtta, å jag fick 3 eller 4 blixtrar "i" ögonen, assooo jag fick dom inte i ögonen så, utan dom va asskarpa så jag fick ont i ögonen, typ som en kamerablixt fast mer.. aja.. gick upp på rummetå satte mig i sängen framför fläkten skönt va de.. sen startade jag tvn vid nio, såg att de va scooby doo på tvn,hahh så längesen jag såg den. den är ju bara mer kul nu än vad den va förut hahhh :D och nä de va slut fanns inte mkt å göra :( satt mest å glodde på dataskärmen.. men vid tolv, då jävlari det fick jag ryck hahahaha. jag började skratta som f*n, jag kunde inte stå eller gå haha, utan jag fick krypa när jag skulle tillsängen hahhaaha, men sen försvann ju såklart den energin :( men den kom tillbaka i några minuter, för de första varade i typ 30 min hahhhh, å då skrattade jag verkligen helatiden.. sen när klockan va två, så va de tänkt att jag skulle ringa stoffe , men haha jag somnade (a) så vaknade jag tydligen vid fyra, för jaghade skrivit 2 sms till han dåOo helt stört, jag skriver sms i sömnen nu också haahahhhhahahah! men jag vaknade påriktigt vid fem tiden, sen somna jag om och vakna kvart i tio :)  och nu sitter jag här med båda katterna breve mig och dom sover.. iaf cizzie, chivaz ligger å glor rätt fram höhö :o 
sitter åv äntar på att posten ska komma, får ju reda på om jag kommit in på gymnasiet idag :) så om jag inte får de idag, eller imorrn då skulle vi ringa ebba, förj ag måste ju få veta innan jag drar till irland :o vilket är på lördag! iiih! :D:D längtar somf an hihi :) men nu ska jag hitta på nåt annat, adios ;D

Din kommentar
Postat av: Anonym

Hej :)

Vilken söt design du har på din blogg!



Om du vill få fler besökare till din blogg kan du registrera dig på: http://www.viraltrafik.se/?isibelle

2009-07-01 @ 13:38:40

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0