31 dagar! :D

vaknade som vanligt runt halv elva, de va ju wildfire på tv kl 11, å de vill jag inte missa :D wildfire är bra ! :) nåt jag tipsar om att kolla på, går vardagar kl 11 på kanal 5. käkade frukost till de haha. de slutade lite innan 12 och då drog jag upp å satte mig här, för mamma skulle dammsuga så då är de inte så trevligt att sätta i linserna hahaha! så jag får vänta tills hon är klar med det. ska se om jag drar ut en runda också, finns ingenting att göra när man inte har nån att va med ju haha , tkr jag då ;) rätt tråkigt att hoppa studsmatta själv, för då hoppar man kanske bara i 5 minuter, men om man är me nån hoppar man längre. de gör iaf jag :o aja.
idag så är de exakt 1 månad till jag fyller år :D:D:D har redan planerat vad jag ska köpa för alla penga rjag får, hahaha. blir en bärbar data eller en systemkamera. får nog ihop de till årets slut . ett tag till de men whatever, man får väl planera lite ? haha. för jag brukar inte önska mig nåt mer än pengar så att ja, då får jag ju lätt ihop till de jag vill ha ;D
och för tillfället väntar jag på att alleball ska logga in :D och stoffe & linda haha.. jagär verkligen uttråkad , så nog bäst att jag drar här ifrån nu innan de blir värre ;o
byyye! :)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0