:D

matilda kom då vid tjugo i tolv, fikade först sen gick vi ut en runda :)
visste inte riktigt var vi skulle gå , så bara gick nånstans, vi stannade vi parkskolan som vanligt haha, vi gungade lite.. sen gick vi hem till mig igen för de började bli lite kallt åså .. hahahahah men när vi skulle gå ifrån början då hade matilda sin tjocktröja på sig fast att de va jätte varmt och jag lxm: fan va varmt de e. hon: de är ju inte varmt Oo .. hahahaha, sen  höll hon me mig, fast de va när vi kom till parkskolan hahaha.. men när vi kom hem igen så hade jag ont i mina fötter :( eller iaf den ena, och mi nstortå gjorde ont och min lilltå haahaa, matilda hade också ont i foten haha :d så kom vi hem då, vi kollade lite på datan, sen inte mkt mer. fick en tjuga av pappa sen gick vi ut igen, vi skulle först gå till netto, men jag orkade inte gå in där, så vi gick till ica istället, köpte två glassar :)j ag åt upp min väldigt fort, och matilda tappade nästan sin haahahaha, tyckte de va lite kul .. xD men hon hann äta upp innan vi kom till norra lycka ntyp.. så va där en bil me sånt långt flak till , så sa jag: tänk så hade de luggit ett lik där.. hahahaå då börja vi prata om hur bra de skulle va om man va ihop med ett lik, man slipper allt klagande hahaaha! (i) erkänn de där va smart tän kt :) sen kom vi till parkskolan igen å då va klockan typ kvart i tre, så satt vi där och gunga sen jag typ : JAG KAN INTE PRAATA FÖR JAG HAR OONT I HUVEEE! hahahahahaha , tyckte de va rätt kul men matilda, neeädå, de tyckte int hon bara lite småflin f rån hennes sida hahahaha.. sen började jag sjunga en massa , eller massa åmassa bö rjade sjunga: jag måste ringa carina, annars börjar jag tina. så de är den enda låten jag har på huvet nu hahah! förlåt matilda om du har den på ditt huvud nu haha (a)menee, de va tänkt att vi skulle prata me stoffe å patrik ju, men de blev inget av de.. för patrik han va på nåt rally å han kom hem sent sen skulle han festa loss hahahahah .. å stoffe spelade väl skulle jagtro xd men min mamma ringde ungefär halv fyra å sa att vi skulle äta vid fyra, men sa att vi skulle gå vi d fyra , s å vid fyr a gick vi hem. och så åt vi typ 5 minuter senare, haha :D sen sa tte jag å matilda oss här, och gjorde de  ända till hon skulle hem :( hon åkte för en halvtimma sen, å de gillar jag int. för nu har jag tråkigt :( men blir nog att jag åker till hon runt 10 augusti igen eller nåt skulle jag tro :D
glömde skriva att när vi skulle gå ifrån parkskolan första gången vi va där, så satte sig en geting på min arm :o men den stack mig inte helt cp haha, sen jaga den mig inte heller när jag  tatt bort den. aja :D
slänger in lite bilder nu :)
min kära gunga <3



10 augusti 2007
8 - 10 augusti 2008
25 juli 2009
 ♥
bästa vän  :)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0