daniella was heeere! ;)

yyes, daniella kom lite innan ett.. först när hon kom käka vi glass, för vi va så varmahaha.. sen gick vi ut å speladek ubb, jag måste säga att vi riktigt ägde ;) hahaha å vi bara: WOHOOOO helatiden, å hon försökte få lastbilarna att tuta på oss, tuta dom int räckte hon fuck you hahhaxD jag fick ner en av hennes sen fick hon typ ner 3 av mina :( men nej hon vann inte, hon pricka kungen! :D hon är bra , haha;D pinnarna värsta studsade ju på marken, så jag pricka inte nån mer, mkt sorgligt :/ JUSTE!! innan vi gick ut så pratade jag en massa, fatta va fort jag pratade :o kunde inte sluta, haha pratade typ asmkt i sekundenhaha o: jag skyller på en viss person (A) aa men efter vi spelat, så gick vi in igen, så käka vi jordgubbar, åt upp resten som fanns i skålen ,mumma :) sen va de tänkt att vi skulle ut å steka på studsmattan men den va ju ashet :( så vi sa att vi skulle gå en runda ist, men blev inte så, de såg ut som att de skulle börja åska så vi gick bara över till big daddys ist som är en kiosk haha.. eftersom daniella bara hade 20 kr med sig,  å jag inte visste vad jag skulle ha mina pengar så tog jag inte med mig några.. så hitta vi en glass för 10 kr/st. blåtira hette den hahhaha. å då sa vi att vi skulle ha den... så kom jag på att när man ska säga då vid kassan vad man ska ha måste man ju säga : två blåtiror. tänk så är den där som står i kassan dum å ger oss två blåtiror? asså, den nockar oss , om ni fattar? ;) hahahahaha. xD tyckte de va väldigt kul.. så kutade vi över vägen igen för där kom en bil haha, å sen satt vi ute på trappan å snacka å käka ;) när jag ätit min knäckte jag pinnen, sen råka jag skjuta iväg en sten som satt på trappan med den lilla delen av pinnen som va kvar, mkt duktig jag är :D men vi gick in efteråt, å de va tänkt att vi skulle kolla på yes man, men jag hittade inte boxen som den skulle vara i, så vi kolla på beck- advokaten ist.. thhahah tyckte de va lite kul, han becks granne han hade ju absolute vodka.så hahaha, hade beck falukorv som han skulle steka, så sa han grannen: ja vi kan ju hälla på en stänk vodka så blir de ju absolute falukorv. hahahahha garva endel, men nänä daniella tyckte inte de va kul :( hahaha, efter filmen så drog daniella hem, och nu sitter jag här helt ensam :( (hon stack för typ 20 minuter sen) så ja, vet inte vad jag ska göra.. måste diska, men vill int :( stackars mich!! hahahaha :O
men får väl ta å göra de nångång, eller snart.. hihi. adios på er! ;)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0