dooap dooap

vaknade halv ett, väldigt sent för mig :omåste börja vända tillbaka lite på dagarna nu haha, läggerm ig ju runt 3 varje natt nu :o menee, de blir nog ändringar snart :) kanske ska börja ställa klockan vid 9-10, för att jag ska bli tröttare på nätterna så jag verkligen måste sova, hari ngen aning om de är en bra idé för jag lägger mig ändå inte när jag e trött Oo kan lxm gå upp 11 å va trött vid tolv redan  haha, medans andra inte ens blir trötta förrän kanske 5 på natten eller morronen..  hm , eh ja..
whatever.. hade tänkt att jag skulle kolla på tv nu, finns inget kul här på datan så då får jag offra mig för tvn, haha xD annars har jag inget bestämt idag ju, kanske blir att städa idag istället då, för vi ska ju bort imorrn. fast blir nog bara lätt städning, orka storstäda ;o haha. som sagt,imorrn ska vi till mormor å morfar. blir att äta middag och sånt där ;d och sen på lördag så kommer ju matilda hit- woho! vet inte vilken tid hon kmr, men hon kmr iaf :) men de blir bara över dagen, aja. vi klarar nog oss ;o vi ska ju träffas i augusti igen så, som alltid, 10 augusti 2007 träffades vi fö rst gången :) förra året träffades vi 8-10 augusti, men vi tänktei nte på datumet haha. så vi ska försöka se till så att vi träffas 10 augusti i år igen (A) men de kommer blir riktigt kul iaf, vi har redan planerat lite vad vi ska göra, nu hoppas vi bara på att de inte blir nåt regn,hihi :)
nääähep, om jag ska bege mig till tvn? ;D jo jag tror det.. haha, adios på er! :)

Din kommentar
Postat av: Terese

Fin blogg! :)

2009-07-24 @ 00:19:26
URL: http://tereseejohansson.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0