fire burning on the dancefloor

inatt s å blev de att jag gick  åla mig vid 3 :) men somnade kanske inte förräns halv fyra, fyra, värmen tar kål på mig :( men sen blev de bara svalare å svalare, och till sist kunde jag t.o.m sova under täcket, vilket jag inte kunnat göra sen jag kom hem ifrån irland, vilket va för en vecka sen.. xd
och idag så vaknade jag 11.40 , så skönt att sova länge för en gångsskull när jag knapp fick nån sömn igår :o men jag är fortf lite trött, så händer de ingenting idag lägger jag mig kanske å sover hahhaha (A)  har ju lxm heller ingenting bestämt för dagen, tråkigt ha? får se vad som dyker upp..
har lust att träffa louise, 1 år sen snart ju :( så kanske blir att va hos hon nåt nu under juli ellersådära, wellwell vi får se vad som händer :)
men är de nån som vet vad de är på tv ikväll? för själv så har jag ingen aning, så skulle va snällt me lite tips om vad man kan se på :) eller nån som vet nån bra film? - tack för det , haha! :d
ajamen nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, haha. så, adios!



sean kingston - fire burning

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0