hush..

o'boy.. pappa hade fixat solsting & snesprång till mig igår, så de blev att jag kollade på den innan jag skrev godnatt här , hihi. jag gillar verkligen den buskisen, speciellt dag-otto hahahaha, hon behövde spy, så hade han en spann och så va dom på mallorca ; ) å dag-otto bara: du kan spy i spannen, eller i spann ien. hahahahaha :D
men iaf, vaknade vid elva idag, gick upp direkt orkar inte ligga kvar i sängen när de är så varmt . så gick ner å åt frukost , kollade på wildfire, har aldrig sett de innan verkade tråkigt först men sen fastna jag för de :o säkert nåt avsnitt imorrn också hahaha.. har inte mkt planerat idag, ska grilla vet jag iaf ;)
tänkte lägga in en låt, vilket jag inte har gjort på länge, hörde den väldigt mkt när jag va i irland :)


pussycat dolls - hush

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0