idagidagidagidag!! :D

vaknade 9 från början, men orkade inte gå upp.. jo juste, sa ju att min fobi va på mitt rum inatt.. pappa kunde inte sova för jag va här nere, så jag störde han tydligen hahaa. så han gick inå kolla , men hittade inget. t.o.m jag gjorde de och jag ristade på täcket hahhaa ifall den skulle komma ;o men de gjorde den int, så kollade noga på tak å väggar xd sen somna jag, å då va väl klockan kanske 3.45 eller nåt xd
men iaf, back to morning.. haha.. sov om till 9.45 ist, å nu är matilda påväg hit :) så om jag räknar rätt på tiden är hon här innan tolv, men de beror ju på haha :d
ska snart fixa me mina linser, sen göra mig i ordning å städa lit på rummet ;D duktig jag är ,hihi.. har inte så mkt mer att skriva hahha.. men vad de stog på datan så blir de fint väder idag :) men va de ser ut som sr de grått, å soligt ut hahhaha och blått . memen får se va de blir av de ;D
pusshääy!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0