im hooome!

oohja, jag kom hem inatt lite över tolv. planet va snabbare än beräknat  , så jag kom ju  hem lite tidigare haha.
hade inte tänkt skriva om alla dagarna just nu, för jag är fortfarande lite borta å jag har nästan glömt hur en data fungerar , kanske inte så bokstavligt men jag skrver inte såa nomr alt.. men jag försöker å ändra å sådära haha..
pratar rätt slarvigt också, kanske lit e svengelska ibland..
och vägarna här i sverige är helt cp :) vänster trafik i irland, så man kör om på högersidan, här kör iv j u på hög ersida hela tidne så känns som ma n kö r om hela tiden haha.
men ska fort sätta äta min frukost nu, så skriver jag nog ett inlägg senare, med bilde rrotror jag med, adios! :)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0