"life"

Barndom
1. Hade du en svår uppväxt? nej :)
2. Har någon nära och kär lämnat dig från barndomen?  ja, :(
3. Vilken var din första kompis? sandra & daniella ;d
4. Är ni fortfarande kompisar?  ja, iaf jag  å daniella. sandra har jag ingen aning om x)
5. Hade du något husdjur? japp :D
6. Isåfall vad? - en katt & ett marsvin :)
7. När föddes du? 31 augusti 1993
8. Var föddes du? Ängelholms BB
9. Vad döptes du till? Louise Madeleine Andersson

Vänner
1. Har du någon gång lämnat en vän? nej , skulle jag aldrig göra <3
2. Har du många vänner just nu? har så de räcker :)

Hatad
1. Hatar du någon? ohja
2. hatat någon? skum fråga x)
3. Har du sagt till någon någon gång att du hatar den? nej,
4. Och menat det? har inte sagt de..


Kärlek
1. Är du kär? lite kanske
2. har du varit kär? ja
3. Isåfall hur länge sen var det? när jag blev det eller? haha, typ 2 år sen x)

Lycka
1. Är du lycklig just nu? man kan väl va lyckligare?
2. vad gör dig lycklig? dom som betyder mest :)
3. vet du någon som är mindre lycklig än dig just nu? finns nog nån


ifall någon undrar var ifrån jag hittar testerna så är det ifrån Listboxen! :)


Din kommentar
Postat av: Hanna :)

Fin blogg! :)

2009-07-30 @ 22:20:07
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/
Postat av: Victor

Skriv gärna fler roliga frågor sådär, det är kul att läsa. :)

2009-08-02 @ 20:46:10
URL: http://vicka.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0