maybe too late?

hamnade i säng sent inatt, faktiskt halv fem :o men assoo, nu är de såhär att jag somnade i soffan, haha. jag va riktigt trött, så när ja gväl skulle gå upp så somnade jag innan. men mamma väckte ju mig självklart med högljudd musik kl 11. å de gilla inte jag, för jag ville sova mera :( å nu sitter jag å äter frukost på rummet, orkar inte sitta där nere. blir bara sur då :o (a) menmen, så bl ir de ibland :p
bara för de kom jag påa tt jag glömde en tidning där nere som jag skulle ta me mig upp, får ta den när jag är där nere igen då ,  faktiskt hif-extra för er som ville veta :D
idag hade jag faktiskt tänkt att jag skulle kolla på den nya wallander filmen, minns inte va den hette, men fick den igår haha x) skriver mer om vad den hette senare, om jag kommer ihåg ;o jaja.. ska kolla lite annat nu. så adios på er ;)

btw, så har jag namnsdag idag! ;) grattis to mich

Din kommentar
Postat av: Emma

din blogg hade fina färger. nu mera ser man bara rosa/vita bloggar ^^ så tummen upp för blå/vit blogg :D /emma

2009-07-22 @ 12:36:43
URL: http://emzaan.blogspot.com/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0