om 2 dagar..

yyäs, om två dagar åker vi..  måste gå upp fyra, halv fem på morronen för vi ska åka halv sex sen går flyger nån gång vid nio.. så vara på nåt slags hus hotell eller va man ska kalla de, bo där med rolf m. familj , där finns bl.a pool å jacuzzi, så om de är varmt där så blir de nog mkt stek haha ;d  sen på lördan efter ska vi bo på ett hotell inne i dublin å sen åka hem å söndag kväll.. menmen...
idag har jagi nte hunnit med så mkt, sov i tv-rummet inatt, pågrund av en spindel på mitt rum ( jag menar det, har fobi för kryp) så jag fick värsta utbrottet eller vad man ska säga haha, men den lilla jädra spindeln kröp ner nånstans bakom ett rör, men i morse när jag skulle in på rummet såg jag att spindeln va på mitt täcke (som låg på golvet) så jag döda den (a) snäll jag är ha? haha.. men kan int hjälpa :( å plus så sov jag här nere för att här va mkt svalare, hade terrassdörren öppen så de va jädrigt skönt :) mamma väckte mig lite innan sju, så har varit vaken sen dess, förutom dom 20 minuter jag sov sen haha.. daniella kommer vid ett, vet inte vad vi skulle göra, så vi steker väl å käkar jordgubbar ;D och glass hihi.. sen ikväll städar jag nog ute på terrassen för då är där inte så varmt :) sen imorrn städar jag på rummet, å bara ta de lugnt..
ochj ag vet att jag knappt lägger in bilder här, men har inga nya eller så och så tänker jag inte på de.t men när jag kommer hem ifrån irland blir de nog lite mer :)
puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0