ööh??

nooway..
ingenting har hänt idag, har haft rätt tråkigt.
de enda som varit roligt är väl å prata me stoffe? haha.. blir att kolla på medium x2 ikväll, inget annat på tvn ju. sen kanske nån film när dom andra sover , för då är tvn ledig där nere, orkar lxm inte sitta på mitt rum när de är så varmt, min stol är som ett element Oo
har faktiskt också hunnit hoppa studsmatta idag, vilket jag inte har gjort på ett tag :o får göra de oftare nu tkr jag, annars va de ju knappt lönt att jag satte upp den bara haha, men tkr inte de är lika kul att hoppa själv :( mkt roligare om man är me nån kompis eller sådära, för då kan jag svikta hihi (a) aja, nog om de. haha
tänkte inte på att skriva att i söndags, då vann hif matchen mot elfsborg med 3-2 wiho :) fast aik vann sin senast, så nu är hif 4 när dom va 3 innan, blöö.. jag gillar inte aik :( säg nåt lag som jag gillar, bortsett från hif? haha ^^
men seeya ;)

Din kommentar
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-07-15 @ 18:50:35
URL: http://fantasidif.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0