pappas data..

ännu en lång natt för mig, eller ja till 3 som jag brukar haaha.m en jag får inte sova av rbcka även om jag e trött, men till 3 klarar jag mig iaf, men sen måste jag sova :o wellwell.. jag vaknade idag lite efter 12, skönt att soval ite längre :) tror inte jag kmr va lika trött på kvällarna nu när jag sovit iaf 9 timmar , kanske blir längre imorrn who knows? ;) beror på hur länge jag måste stanna uppe inatt ;o annars idag har jag ingenting planerat, blir väl att bestämma lite mer med matilda om vilken dag hon ska komma och så .) hon kommer denna veckan seru ;d meneee, blir väl mer att kolla på tv när de börjar bli kväll, under dagen skulle jag dammsuga sen ba tare lugnt å sova? hahhaha nä men.. får se vad jag hittar på! :)
hade tänkt lägga in en bild men sitter vid pappas data för tillfället, så jag hittar typ ingabilder här ;o
så att ja.. baibai antar jag o:


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0