söndag :)

söndag idag igen!
igår på kvällen, runt  tjugo över tolv, så stängde pappa avdatan. och jag frågade ju varför och han bara: de åskar. å jag hade ju inte hört att de åska eller nånting men han sa att de blixtrat och mullrat. å då börja jag rycka, för jag hatar verkligen åska speciellt när de är mörkt ute, s å jag satte mig i trappan å skulle vänta till deslu tat, men kom de mer? nejdå.. mullrade bara 2 ggr till, så där satt jag i trappan i en halvtimme helt i onödan.. menmen.. startade mammas data sen för orkade inte gå upp å starta min, å plus va här varmt x)så jag snackade me folket som va inne :D men ändå gick jag inte å la mig förräns 3.45  haahha, jag va verkligen riktigt trött så de va nog på tiden att jag gick å la mig då ;D aja.. tillbaka till idag.. fast att jag va uppe så länge inatt vaknade jag ändå halv elva, vilket är lagom :) tror jag få ta å  sluta lägga mig sååå sent nu, 3 max säger jag nu  haha, är de nåt annat ja då händer de nåt som jag inte vet :)
iallafall, direkt när jag kom ner käka jag å sen satte jag mgi här , fick ryck påen grej -.- och nu ska jag snart ner och sätta i mina linser sen göra mig i ordning , och så dusch..
har inte några speciella planer för dagen, vet inte om vi skulle nånstans haha, minns ärligt talat inte, kanske bara nåt jag fått för mig att v i skulle nånstans fast vi skulle inte de igentligen , eller nåt haha. nu blev de rörigt :o så jag ska sluta babbla om det och gå ner å sätta i mina linser ist ;D
puuuuuss! :)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0