test -09

Personligt :

Fullständigt namn : Louise Madeleine Andersson
Kön : Tjej
Ålder : 15
Längd : 169 :d
Födelsedag : 31 augusti :D
Hårfärg : Brunett
Ögonfärg : blå!
Boende : haha, villa xd
Skostorlek : olika beroende på skor :d
Vänner : <3
MSN : hähä ja :d för kontakt: [email protected]
Humör : Glad  und trött, ;d

Familj :

Mamma : yeep
Pappa : yyäs
Syskon : de me , haha :)
Husdjur : 2 katter :D

Vänner :

Antal : orkar inte räkna ,hahahaha .
Välj en person som..
Du litar på
: några st ;d
Gör dig glad : dom flesta! :D
Du skrattar ofta med : mest med linda & daniella :)
Är saknad : linda & louise
Du vill träffa : finns en del :)
Du känt länge : daniella :D
Känner dig väldigt bra : är några st :d
Du gjort mycket med : daniella

Känslor :

Har du gråtit för att du varit arg ? : haha jo
Har du varit kär i någon du inte haft chans till ? : näe
När grät du senast ? : i onsdags tror jag xd
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte ? : nöe, är jädrigt glad av mig :D jag döljer de inte så bra, iaf inte för mina kompisar haha
Menar du de du säger ? : ohja!

Ditt eller datt :

Pengar eller kärlek ? : Kärlek <3
Singel eller förhållande ? : föredrar förhållande xd
Sola eller bada ? : både och! :D skönt att svalka sig ju
Mobil eller dator ? : Båda haha ;d
Gröna lund eller Liseberg ? : Liseberg !
Mc Donalds eller Burger King ? : donken ;p
Dans eller sång ? : beror på haha
Fotboll eller innebandy ? : Innebandy lätt :)
Flyga eller åka båt ? : flyga :)

Ärlighet :

Lovar du att vara ärlig ? : yes
Har du varit kär i din bästa kompis ? : njääe
Har du ljugit ? : alla ljuger nån gång :p
Har du fuskat på ett prov ? : haha nej
Har du berättat vidare en hemlighet ? : nej, mig kan man lita på :)
Har du rökt utan att dina föräldrar vet ? : nix
Har du en hemlighet bara du vet ? : jag tror inte de,  jag vet faktiskt inte haha

Resor :

Har du varit utomlands ? : ja :)
I vilka länder har du varit ? : danmark & irland! <3
Har du åkt flygplan ? : ohja, skön känsla när man  lyfter :)
Tåg ? : yes ;d
Båt ? : självkalrt
Buss ? : ja, fast inte alls ofta. gjorde de i åttan senast hahhahaha!
Har du bott utomlands ? : bott å bott, i en vecka inte mer haha
Vart isåfall ? : där jag har varit :d
Kan du något annat språk ? : yes :)

Rik eller fattig :

Hur mycket får du i månadspeng ? : olika
Har du..
Eget rum
? : såklart!
Egen TV ? : yee
DVD ? : mmhm
Dator ? : haha ja :)
Mobil ? : ohja
Kontokort ? : yyäs
Över 2000 kr ? : nä, eller jag v teinet :(
Pool ? : yepp
Studsmatta ? : ja!
Cross/moppe ? : nix
Pingis/biljardbord ? : näe
Jacuzzi ? : nope
Villa ? : int jag som äger den ;)
Märkeskläder : ja :p
Smink/smycken för över 5000 kr ? : har ingen aning x)

Dagens :

Kläder ? : joggingbyxor, linne, trosor & bh
Smink ? : inget x )
Smycken ? : armband
Humör ? : glad & trött :)
Gjort ? : pratat lite minnen :)
Göra ? : blir nog tv , haha
Sötnos ? : matilda & alex :)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0