today :D

sitter å kollar på csi sen skaj ag sova :)
men iaf..stack till mormor å morfar vid halv fyra, å då på vägen började de regna asmkt, å senåska också ;o fast de sluta när vi va framme ;D ochd åhade morfar grillat, så åt kotletter me potatis. va goooottt! :D sen glass till efterrätt, och sen spelade vi kanasta, jag ägde verkligen, eller inte hahahaha. sen fika vi lite, å snacka.sen drog vi hem vid tjugo över nio, åkte inom klippan för viskulle kollaen grej sen hem.. satt mig vid datan som vanligt hahahah. snacka me rbcka å matilda typ..
wellwell.. imorrn / senare idag, kommer ju matilda till mig. hno sa att hon skulle komma vid tolv, ett, så blir att jag får gå upp vid nio, i ohcmed att jag ska städa å så lite innan hon kmr ;)  sen kmr de bilder, om jag integlömmer kameran -.- annars blirde väl cambilder haha :D sen blir de att snacka lit me stoff å patrik också tror jag när hon är här:)
menee, nu börjar csi igen.. eller ja om nån sekund skulle jag tro ;) så vih örs imorrn typ :D hahhahaha, bai :d


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0