tuesday :)

yes, tisdag idag, för er som inte visste ;o vaknade för en halvtimme sen. å nu har jag nyss tatt in posten, frida tidningen kom hihi så jag sitter å läser den nu ;D när jag har kollat igenom den så får jag trava mig ner åsätta i linserna sne göra mig iordning och duscha. har absolut inga planer för dagen idag heller, verkar som att jag måste ha ett tråkigt liv hahahahahaha. xD men jag får väl ta å städa undan lite smått innan matilda kommer , kan ju va rätt smart .. så slipper jag göra de på fredag menar jag ;)
pierre hade en kompis här inatt, så dom lanade. måste ju säga tt han inte va lite a ggressiv hahahaha, n är jag kom ner han typ: die så j*vla hard. sen: men stå inte iväägen!! så tänkte tjag: aggressiv eller? å då han bara: HÅLL KÄFTE N! å dängde datamusen i bordet ;o hahahahahhaahha.. xD tyckte de va lite kul, precis som om han hörde va jag tänkte ;o aja..
 för kvällen så får jag väl kolla på tv somvanligt, har faktiskt inte ens kollat upp vad som går, men tror att de är typ cold case, å sen nånting som jag inte vet :D nåt tips på program eller film som man kan se? :)
näähe. om jag ska fortsätta läsa nu.. jo jag tror det (a)
peace out!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0