yooou-lie!

jag stack då till daniella vid halv ett, tror jag va hos hon vid tjugo i. vi satt ute å deras trappa och pratade en massa, iaf jag. hahaha daniella sa hälften av vad de jag sagt, men jag har alltid mkt att säga när vi inte setts på typ en vecka hahaha (a)
sen så plocka hennes pappa fram glass, så vi gick in å tog de å satt ute på trappan å käka de hihi, mums ;p när vi ätit upp gick vi in å kollade på i will always know  what you did last summer.. okej då, vi kollade inte direkt. hha, för jag ringde stoffe först, sen när vi snackat i en halvtimma startade vi filmen.. daniella är väldigt kul :)  hon är snusk av sig h ahhahahaha. xD för david hade en kaktus på sitt rum å daniella bara: den har typ sånt där runt som en buske.. hahah å då börja vi asflabba, jag låg å rulla på golvet av skratt, å daniella trillade ner från sängen. haha inte skrattat så mkt på länge, fick fan ont  i magen så mkt jag skratta, men tur som va så hörde inte stoffe de dära hahhahaha (a)
sen tog stoffes batteri slut så de ble tyst sista timmen av filmen hahah, jag satt å skratta när en fick en typ påle rakt igenom magen hahahahaha, jag sa typ såhära: hahahaha de  hade varit roligare om den va i röven ist för i mag en hahaaha.. typiskt  min humor x)men när filmen va slut så gick vi ut i ca 2 timmar  hiih mkt kul va de :) vi gick å köpte glass inne på ica, sen gick vi till parkskolan å gungade resten av alla minutrarna iaf jag, daniella ho ntrillade å sådära haha ;D så ringde jag stoffe igen så pratade vi medans vi va där, riktigt kul va de :)
juste, nu glömde jag vad jag skulle skriva angående rubriken men kom på de nu ;;) i filmen så stog de ju july, och då jag bara: yooou lie! å daniella garvade ju somfan för hon hade inte tänkt p åde innan hahah..
men iaf, då när vi va på parkskolan så skrek jag väldigt mkt, för antingen så hörde stoffe inte vad jag sa eller så gjorde jag mitt oh, ljud hahahaha, så nu är jag hes, fast va hesare än in, lät som en kille då hahahaa!
minns inte mkt mer nu, har ingen aning om daniella skriver mer om de, men adios p åer ;)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0