24/6

vaknade som vanligt vid elva, eller vad man ska säga. va inte uppe så länge inatt som annars förutom att jag somnade i soffan å vakna vid 4 (a) väntade nämligen på att program skulle börja :) aja..
har inte hunnit att göra så mkt sen jag gick upp åt frukost sen satte jag mig på rummet me frida-tidningen sen inget mer haha ;d ska snartsätta i linserna å göra mig i ordning, sen blir de väl ut att lägga sig på studsmattan å steka lite hihi, inte för jag blir brun så lätt men de börjar komma ;D riktigt jädra sommarväder nu fast vill att de ska varmare hahahaa (A) men ändå inte, ska de va varmt ska de va KALLT på mittr um då är jag nöjd :) rena rama bastun på mitt rum, solen skiner rakt in på mitt rum från och medatt den går upp till eftermiddan, men på kvällen är där fortfarande lika varmt, riktigt jobbigt! hm.. kmr inte på mer vad jag ska skriva haha.. har inte hänt nåt speciellt heller ju.. men de blir iaf att dra till väla och så på lördag, kan äntligen få lite nya kläder hahahahaha (a) sen efter de ska vi till mormor å morfar, vi skulle få jordgubbar med oss hem, mumsigt! :) och sen på måndag eller tisdag ska jag å bror åka till dom igen å va där över dan ;) får se vad vi hittar på då, blir nog mkt jordgubbar iaf hihihi (A)
blogg.se har ju ny design också, måste säga att jag va riktigt förvirrad i början haha. jag typ bara: å var loggar man in nånstans? x.x men sen hitta jag :d gillar fortfarande den förra lite bättre, men jag vänjer mig ;)
nääe men nu måste jag sätta i mina linser, annars blir mina ögon helt cp (tycker jag) haha, adios! ;D

Din kommentar
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

2009-06-25 @ 15:29:13
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0