9A!<3

tänkte berätta lite kortfattat om dagen efter skolan å så.. stack t ill daniella vid tjugo i fyra fick skjuts till folkets park, sen tog vi foto nångång , helt stört va  hon som fota oss först skulle vi va u te men de regna så vi fick gå in, sen när de va en kvart kvar sa hon vi ska ut å fota. men så började de ju regna igen såklart.. vi gick in, å vid fem börja de.. börja bli  mer nervöst hela tiden.. sen va de dags, vi skulle få våra betyg. när vi fått dom å satt ner , kunde man inte hålla sig ifrån att gråta :/ mkt tråkigt.. jag älskar 9a, och de är den bästa klassen som jag gått i nånsin! <3 vi har haft våra stunder där knappt hälften varit vänner, men de är borta nu. kmr aldrig glömma 9A! <3

när jag kommit hem från avslutningen stack vi till hbg för att äta, jag & familj :p åt de vanliga, friterad kyckling å pommes sen blev  de efterätt- banana split, va mums. fast proppmätt nu..
aja, bilder från utklädningen, lärarmiddan & avslu tningen kommer nog imorrn.

adios!

9A, <3

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0