andra juni.

dagen började me biologi, å kemi , va riktigt skönt i salarna  = svalt! för där ute va de ju så jädra varmt å varmare blev de.. efter rasten hade vi so, ådå började vi kolla på schindlers list som vi ska kolla nu resten av lektionerna på son ;) efter hade vi engelska och då gjorde vi lite olika grejer, well.. sen hade vi mat va inte gott, currygryta me korv Oo normalt ? haha, hade varit godare me kyckling (: sen när jag ådaniella skulle gå in i korridoren så står dante å lilla plutten filip utanför å så står han me en vattenballong och dante säger: där kommer ju skabben. daniella: ska du säga. så  gick jag en liten bit framför daniella för jag kände på mig att han skulle kasta, och de gjorde han. rakt på daniella, så hon va helt blöt på röven´å lite på ryggen, helt igenom .. så innan när hon skulle gå in sa hon till han: de kommer du att ångra så jäävla mkt när du kommer dit *peka.. hon visste inte riktigt var  hon peka :) ´å sen hade vi svenska och då gjorde v i massa korsord sen fick vi sluta  när vi gjort dom. så hade vi gympa efteråt ju så skulle vi gå dit å då såg jag å daniella dante igen fa st han va vid emmas å de ligger över gatan så går jag fortare för jag ser  att han har en vattenballong, t.o.m två.. så säger han; där e hon som sa att jag skulle ångra mig.. så gick vi ner, å sen på gympan så hade vi spökboll mitt lag alla gångerna, go oss! :D sen hade vi konjakten å de va riktigt jävla tråkigtå plus va de så jäädra varmt i gympahallens å man höll på att dö.. när jag å daniella bytat om å så å sku lle gå ifrån emma sför att vi handlat dricka så kommer lilla plutten filip och säger, oooh han kommer få ångra de så jävla mkt. daniella: du som e så kort ska bara ta å hålla käften annars kommer jag hem till dig ikväll. .................. haha jag tycker fan inte att den lilla plutten ska säga nåt han är sååå himla liten allvar, typ trippelt så liten som min bror som är 1.90 då kan ni ju tänka er hur kort lilla plutten filip är :) sen sa jag till daniella nåt hon skulle sagt men jag minns inte :/ haha mitt minne ojdå!
på vägen hem från skolan så sågvi veronica, så plingade jag på hon för jag cyklade så märkte hon inte att de va jag :( men sen såg hon de hha å då stanna hon å så la hon på för hon snacka me sin boy i telefon ;) sen  fick hon damp på han så sa hon de till oss va han gjort hahahaah, mkt trevligt på 2 veckor ;) så snackade v i me veronica ett tag, daniella klipper sig nu å färgar snart hon skulle va där halv fyra, så jag ådaniella gickm e v eronica till netto för hon skulle handla en dricka, mums på den (: sen gick veronica till stationen daniella cykla till yen å jag cykla hem und jetzt bin ich zu hause (för er som inte förstog de, så är jag hemma nu)
shiies, såg nyss att jag skrivit mkt hahaha, men jag hoppas att ni orkar läsa (:
har ingen läxa att göra idag, för den ska jag göra imor rn eller på torsdag  när de är lite svalare så man kan sitta på sitt rum å göra den, för här är en jädra bastu måste jag säga, varmare än där ute å där ute är de ändån runt 29 grader, ASSKÖNT! men asvarmt.. x D ska snart dra ner å äta glass den står nere på diskbänken haha ;D
oc hn uuu!! nuu ska jag ner å äta de (: MU MMA!
får se om de blir nåt inlägg senare hihi, om inte , nåt tips påvad man kan kolla på ikväll efter ugly betty som slutar nio? :)

 
PUSS!
(gammal bild på mig, KLICK! ;))

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0