baad..

är rätt dålig påatt uppdatera nu , men jag är så jäädra trött och så händer de ingenting på dagarna ;o
stoffe han håller mig vaken långt in på nätterna och väcker mig tidigt, så jag fick bara sova 5 timmar inatt  (men älskar dig ändå (a)) sen vid halv elva, skulle jag sova igen och sov till halv två, men är fortf trött , gah! ;o blir väl piggare sen, är rätt så varmt på rummet nuockså ju, så drar nog ut en sväng lite senare :)
aja, idag har jag ingen aning om vad som händer. minns int ens om de va sista avsnittet på ugly betty förrav eckan? va de de, så vet jag int e vad jag ska kolla på , men ska iaf spela in paris hiltons program, så jag kan kolla på de när dom andra sover x) blir väl att vara vaken ett tag i natt också, men efter lördag, då kmr jag lägga mig normalt, för jag får ju inte vända på dygnet nu när vi ska åka till irland, måste ju upp runt 4 på morronen eller tidigare den dagen vi åker , alltså åker jag den 4e juli och kommer hem natten till 13e juli, om jag minns rätt. så kmr inte att blogga då på 8 dagar, sen blir de lite snabb sammanfattning, om inte mkt. beror på hur mkt jag kommer ihåg x) sen vet jag inte om där e någon data på de stället där vi ska bo, men tror inte det. och blogga ifrån mobilen har jag ingen aning om hur man gör :) menmen..
ska ner å sätta i linserna nu sen duscha :) 
bilderna ifrån midsommar kommer nog senare idag, eller imorrn. adios! :) 

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0