.

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? stoffe & linda :)

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? jag sov ;d

3. Vad gjorde du för 30 min sen? haha, ja vad gjorde jag då? xD

4. Vad hände dig 1993? jag föddes

7. Vilken färg är din hårborste? blå

8. Vad köpte du sist? choklad :9

9. Vad fick du senast i present? har ingen aning, va nog på julafton .xd

10. Vilken färg är din dörr? ytterdörren är blå, men min dörr till mitt rum är brun xD

11. Var förvarar du dina pengar? var brukar  man förvara dom? ;)

12. Hur var vädret igår? sol & regn,

13. Var kramades du sist? i skolan

14. Vad ser du fram emot? sommarlovet (:

15. Vad är 15?  så "gammal" som jag är ,xD

16. Vilken skostorlek har du? varierar ;d

17. Vill du klippa dig? nej

18. Är du över 25? nope

19. Pratar du mycket? hahaha ja för de mesta xD

20. Kollar du på O.C.? ne

21. Har ditt namn ett "x" i det? nonoo

22. Känner du någon som heter Steve?

23. Hittar du på egna ord? händer x)

25. Är du en typiskt svartsjuk person? tror inte de

26. Vad har du för mobil? sony ericsson w595

27. Vem ringde dig sist? sandra

28. Biter du på naglarna? njäe

29. Har du lockigt hår? ja

30. Vilken konsert ska du på härnäst? har inte bestämt,

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just? dom sämsta personerna i mitt liv, finns inte i mitt liv. dom personerna hatar jag rent  utsagt :)

33. Vilket ord säger du ofta? haha jag vet inte xd

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nej

35. Ska du jobba imorgon? nää! :D

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? linda :)

37. Vad borde du göra nu? har inget jag måste göra ;)

38. Har du något smeknamn? yäss

39. Sover du mycket? de kan jag inte påstå

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? schindlers list

41. Vad ska du göra på lördag? har inget bestämt

42. När var du ute sist? igårkväll/natt

43. Har du gråtit idag? faktiskt inte, skulle ju va av att jag skrattat rätt mkt ;D

44. Är du en glad person? ohja!

45. Har du roligt nu? haha nä, därför jag gör detta xd

46. Vad äter du helst? tacos :)

47. Vem var du med sist? 9A:arna ;)

48. Vad heter din mamma? nanci

49. Vad är hela ditt namn? louise madeleine andersson

50. Tycker du om någon just nu? om jag gör :')


Din kommentar
Postat av: maddiiiish

allriight! :)

2009-06-06 @ 19:56:35
URL: http://maddiish.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0