.....

Lovar du att vara ärlig?:  öh ja.
Du heter: louise
Smeknamn: lusi & lollo
Låt just nu:  swingfly - touch and go
Om du röker: ne
Beroende av:  stoffe :o
Favoritkaraktär(er) i bok: vet inte xd

Vem behöver du mest just nu: stoffe, alltid :*
Vad tror folk om dig: att jag är en störd typ? :) haha
Stämmer det: vet väl inte jag :o
Vad får du oftast komplimanger för: brukar inte få komplimanger sds: hahahahahaha (a) men de är olika xd
Vad säger du för att imponera på någon: vem behöver jag imponera på? :)
Hur imponerar man på dig: jaarru..

Brukar du skratta för dig själv? hahahaha ,ja xD
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ska sätta mobilen på laddning kommer imorgon okej? Puss älskar dig
Vilken är din favoritmålning? inte så insatt i konst ;) 
Vart bor du:
perstorp
Trivs du där: gör jag väl xd
Festar du mycket:  nej
Vad har du för mobiloperatör: telia & comviq
Är du allergisk mot något:  nix

Nästa mål i ditt liv: hm..
Hur svarar du i mobilen: hej de e louise , hallå eller hej xD
Vem ringde du senast: minns inte, men daniella tror jag xd
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: en massa ;D
Antal sömntimmar i natt: 7 trorja
Sov du ensam: ja :( haha
Tycker du om din pappa:  ja :)

Brukar du komma i tid: komma i tid till vad?
När mår du bra: för de mesta :D
När blev du fotad senast: igår , av mig själv :( skulle tvunget skicka en till poffe haha xD
Vanligaste färg på dina kläder: olika :)
Vad tycker du om fötter: hatar mina fötter, de kan jag säga ;) hahahaha xD
Är du smart: beror på vad de gäller. haahaahaahah csi ju st nu, hajalalalalalal  XD är man smart om man skrattar åt de? asg'
Är du aktiv i skolan: beror på vad man pratar om haha
Vem/vilka saknar du just nu: stoffe ofc :/

Favorit dryck på morgonen:  juice
Rakar du benen: ja
När brukar du gå och lägga dig: olika
Är du blyg:  i början när jag inte känner personen så , och första gången jag träffar den omd eär via internet haha.. de vet ju själv matilda hahhaha ;D tog en timme för oss innan vi prata :o
Sysslar du med någon idrott:  japp
Vill du hellre ha mail än brev: brev är allti kul :) hihi, lite mer personligt också (a)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet inte x)
Har du spytt offentligt: nope
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: hahahaha, då skulle jag vara gay XD och stoffe med, asg' men aaasåå, jag vet inte vad jag skulle gjort xD
Använder du stjärnor eller kajal:  näe
Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: personerna vet de själva :) :*
Är du bortskämd: näe de kan jag inte påstå ;)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0