FAAAST!

blir ett litet snabbt inlägg :D
har varit duktig idag, rensat ogräs ojoj! städat på rummet, ja eller dammsugat.. ska nog dammtorka imorrn innan vi drar till daniellas familyyy ;) sen sova där.
jag & rbcka är ball! ;) <3

ADIOS!

Din kommentar
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Härlig header. Det är något vist med närbilder på ögon. Är det riktigt fina ögon med så kan bilden vara riktigt vacker. Helst utan smink med tycker jag. Naturligt ska det vara :)



Fast hela bloggen var ju riktigt fin förstås :P



Jag firar att min blogg fyllt 1 år med att ha en tävling. Jag lottar ut filmen 27 Dresses. Intresserad? Kika in hos mig då :D. Önskar dig en trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 21:25:53
URL: http://www.jilina.se

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0