fading like a flower..

kom hem för 15 minuter sen eller nåt, vi fick gå tidigare ifrån slöjden (:
men iaf, skolan började med kemi sen fysik, å d åfick vi reda på vårt betyg i fysiken & teknik, fick vg i fysik å mvg i teknik :) sen va de rast, efter rasten hade vi tyska, och då började jag ådaniella me nationellt i muntligt, gilla de inte men fick ändå vg- ;) när vi gjort de muntliga då , så gick vi tillbaka och kollade klart på avsnittet.. fattade typ nada av de som hänt, men tydligen hade han pojkens mamma blett mördad eller dött och hennes pojkvän. sen fick han bo hos sin "granne" och blev happy ;).. ja, och ef ter tyskan har vi so som vi haft annars, kollade på filmen sen sluta vi.. eller ja sluta å sluta, vi hade mat och de va oxpytt- INGEN KETCHUP! illa de dära, så blev att försörja sig på 2 knäcken ist. svenska efter maten, då gick vi igenom rättstavningsgrejen sen fortsatte vi med korsorden, jag å daniella va väldigt snabba bara några bokstäver kvar på de sista korsordet (: stefan (lärare) fick också en skrattattack, askul som vanligt, ahmed börja flabba så han böla :) hahahahah ;D gjorde man ju nästan själv också, eller okej, de gjorde jag (a) tillsist har vi slöjd, och då började jag på mitt armband som jag ska ge till matilda sen eftersom hon ville ha ett me hv71s färger (: sen sluut..
när jag å daniella gick hem så sa da niella nånting å då sa jag, i know. så skulle jag riktigt uttala de ju, å  eftersom de är ett dubbelv, så borde man ju säga de vv så jag sa, i knov-v hahahahah, jag tyckte de va jätte kul men daniella höll inte me :(  erkänn de är kul?  i knov-v.. prova att säga de själv så ska ni få höra (:
vad är de på tv ikväll? juste, japangrejen å criminal minds.. hahaha svarade på min egen fråga (h) men nu för tillfället blir de att göra klart son som ska lämnas in imorrn, och sen ska jag nog nörda sims hahaaaa (AAA) :D
adios!


18 dagar till Olas singel släpps!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0