falling like, rain!

ska inte börja som jag brukar :) hihi.. alltså (när jag kom hem (a))
började med tyska, vi gjorde inte mkt alls, alla satt mest å höll på med sina mobiler eftersom annika (lärare)  hade nationellt me 2 st, sen när hon kom tillbaka så fick vi veta vårt slutbetyg :) kmr till att få vg, wihi (:
matten va heller ingen vanlig lektion, birger sjöng för oss! :D pedompompom pedompedompdomp osvosv. sätter sig på huvet direkt x) 10 minuters rast, sen g ympa.. vi hade brännboll, så först gick alla ner till ugglan på fotbollsplanen, men efter vi spelat 1 omgång så började de regna , så då fick vi ju såklart gå tillbaka till gympahallen , där vi spelade klart den andra omgången . och jag prickade bollen för en gångs skull alla gångerna jag hade chansen (h)
och som vanligt har vi engelska efter, blev heller ingen vanlig lektion.. tog typ 20 minuter innan vi kom igång me de vi skulle göra för karin (lärare) va me två som skulle göra hörförståelse. men när karin kommit tillbaka så skulle vi dela in oss i grupper om 5, jag daniella veronica sandra å emma. man skulle lyssna på calcutta så fic k vi remsor framför oss me texten, mening för mening typ.. efter vi hört låten 2 / 3 ggr, så fick vi ihop hela :) när alla kollat igenom facit kollade vi på klipp som hon hade på sin data med fåglar, haha dom va roliga :)
på matan va de lite blandat av det som varit i veckan plus lite annat (vad huset förmår)..
vi började tidigt på son iochmed att vi skulle hinna se klart på schindlers list, och jag gillade den filmen, väldigt bra om man får säga så :)
och idag så va de även sista fredagen för oss nior på centralskolan.  vi slutar ju på torsdag nästa  vecka, wellwell..
n är jag å daniella skulle gå hem så började de regna, så jag fick cykla hem i regn vilket jag inte gillar. och just nu, så skiner solen :( orättvist ju..
ska snart ner och handla lite godis å dricka som jag ska ha till ikväll :) blir väl att hämta maten då också haha, kebabtallrik 8) sen ska jag göra mig i ordning lite, platta håret å byta kläder haha, känner mig slim i dessa jeansen :/
ikväll så ska ju dom flesta i klassen hem till ida, :) kul kmr det att bli! kameran tar jag med , så kmr nog bilder senare ikväll eller imorrn (:
nu ska jag changea kläder, adios!


17 dagar till Sky's the limit släpps mit Ola!:*

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0