höhöö-

blir bara ett snabbt inlägg, för jag orkar inte skriva (a) vaknade för entimma sen tror jag. värst vad jag sover länge då, nejdå.. jag orka bara inte gå upp när klockan va tio hah.. snackade me stoffe då å då, han spela denn örden :) haha, men inte sen.. nää för efter en halvtimme skulle hansova, han sov inte nä han väckte mig istället den rumpan hihi..
sen somna han vid tio tror jag för han har intesvarat ännu? ska väcka han snart mowhahaha, mkt intressanti nlägg .)
men ja vet inte vad jags ka skriva heller, ska dra ut snart antar jag. jag blir inte brun när jag solar deä fusk:(måste va ute aplänge, ska provaå  sola me solskyddsfaktor å se om de händer nåt ( HAHAA de ält cp)
aja, adios! :)

Din kommentar
Postat av: Gina

Blir det inte hett att ligga på studsmattan och sola? :D

2009-06-29 @ 14:10:42
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0