hothot.

vaknade vid halv elva, somna lite snabbare inatt - wow :o  va jäädrigt varmt då måste jag säga, går ju inte att ligga kvar på rummet bara så jag gick ner direkt, åt frukost, satt å glodde lite.. vid 12 eller nåt så ringde louise, så vi prata lite , så blir nog att vi ses i sommar hoppas jag :) när jag pratat me hon gick jag in å gjorde mig i ordning, och sen ut för att sola lite, men ashett på studsmattan ju går knappt att ligga där x.x 24 grader i skuggan, hur varmt är de då i solen? guud så skönt om vi haft poolen uppe nu, så jag ska säga till pappa när han kommer hem, för om de ska fortsätta va sånt här väder såvill man ju gärna bada också :) speciellt om man nu har egen pool ;D
och när pappa kommer hem ska jag nog nörda ola också, för han skulle köpa skys the limit till mig innan han körde hem :D:D:D älskar den låten asså ;) aja.. resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, får väl se om nån vill göra nåt med mi (a) men jag är väl så tråkig så att de inte går ;o mah!
men ikväll så tror jag nog att jag ska kolla på medium, så vill jag ha glass också! :O jag behöver verkligen de när de är varmt, blir beroende haha xD och bilderna från midsommar kommer när jag sitter vid min data (sitter vid pappas nu) så, adios så länge :)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0