its going to be fast

yyäs, blir ett snabbt inlägg. orkar inte sitta på mitt rum längre snart, asvarmt :( dubbelt så varmt som ute känns de som, minst , 30+ här iaf ;o jäjää. men jag vaknade vid halv tio, va asvarmt på rummet redan då. men solen går ju upp runt halvfem, å sen dess så skiner den ju RAKT in i mitt rum, hjälper inte ens om jag har rullgardinen nere, å fönstret öppet, och fläkten jag  har är för gammal så den snurrar bara runt värmen i rummet, man får bara svalka om man har den mot sig, men blir inte ens svalare om man bara har den stående.. så får väl se om vi köper en till mig imorrn. ska ju till väla, sen  till mormor å morfar :)
hahhaha. nu glömde jag vad jag skulle skriva värsta hjärnsläppet xd hm.. irriterande att inte komma på :/ nu kmr jag tänka på de hela dan haha, näe men brukar vara så e n gång hade jag en röst i huvet en hel natt fö rjag inte kom på varifrån jag hört den hahh, (pssyyycho me x)) men ska dra ner nu, mkt svalare.. har inget annat å göra, bränner mig b ara på studsmattan :( den är asvarm, som värsta elden eller vad man ska säga xD så gör ju ont att ligga där ;o
så, adios! ;d

Din kommentar
Postat av: Karrow

Vilken härligt blå blogg! :D

2009-06-27 @ 15:24:39
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0