lördag :)

till å börja med, så blev de lite rörigt hur jag vakna å sådära haha.. men jag gick å la mig vid halv två, eller ja då kom jag i säng för jag pratat me stoffe innan ute på terrassen (så jävla skönt där ute) gick upp å gjorde mig i ordning, så sa stoffe att jag skulle ringa vid halv två igen, fast jag sa att jag sov då, men de gjorde jag int, så jag ringde sen skulle han "sova" men de gjrode han inte, men de gjorde jag :) fast asvarmt på rummet :/ aja... vaknade vid halv fem, stoffe hade skrivit att jag skulle ringa vid 3 ? men jag sov då ju, så ringde han direkt ist haha, blev att vi pratade till 6 :o fatta va pigg jag va, men ändå inte.. men jag somnade direkt,  å vakna vid nio, eller mamma väckte mig :p men jag orkade inte gå upp så sov vidare till 10, då va jag tvungen att gå upp.. så gick ner å åt å sädära, sen vid kvart över elva stack vi till väla, köpte ingenting , å ingenting på familia heller när vi varit där x) men nåt som va så sjukt :( på vägen när vi körde till och från "hbg" så såg jag 5 döda djur :(  hatar de, att folk inte kan se sig för :o (a) men nu är jag hemma iaf, och ska snart ut å lägga mig på studsmattan å ringa stoffe, hihi (a) väntar bara på att min mobil ska ladda klart (har två mobiler) , dne nya jag har , har jag comviq på oc h den är de så jädra dyrt att ringa på 2,50 kr/minut, alltså 20 min = 100 kr.. så jag sa till pappa att fylla på med pengar på min gamla istället, för jag har telia på den, så fyllde på me pengar så att man kunde ringa gratis till alla som har telia , så nu gör jag det :) så kan snacka hur mkt jag vill nu i en månad. skickar även typ 4000 gratis sms sammanlagt - 3000 (comviq) och 1000 (telia), fast har redan gjort av me 1000 på comviq, så mkt som jag bombar hihi :)
och idag så är det en vecka kvar tills vi åker till irland, kmr sakna en del men vi ses ju förhoppningsvis när jag kommit hem :D fick iallafall köpt presenter till rolf m. familj, som v i ska ge till dom :)
vad mer ska jag skriva? hm.. öh... jo.. haha, ska nog kolla på sommarkrysset ikväll om de är nån bra artist? annars nån film antar jag, fast har ingen aning omvilken jag ska se isf, jag är så smart ;D
aja,  nu är mobilen färdigladdad så ska dra ut nu, adios! :)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0