midsommar

skriver lite mer sammanfattning av gårdagen :)
jag m. familj kom till daniella & familj, vid sex tiden.  vi åt nästan direkt när vi kom, köttbullar ägg å sådära som man brukar ;) sen satt vi å prata lite, jag daniella å david gick ut å börja me midsommarstången  (min & daniellas idé (a)) mamma å daniellas mamma kom ut, sen gick vi in, åt jordgu bbar med glass- SÅ JÄDRA GOTT!! (AA)
vi gick ut sen igen, å dansade. . fast blev inte så seriöst haha, vi skratta mest hela tiden å sen spela vi kubb vi vann nästan :( efter spela jag å daniella mot david å dåd vann ajg å daniella :D  vi gick in, å då ville dom att vi skulle gå en r unda så då gjorde vi de, davi d va äcklii :( wellwell. vik om  tillbaka, då åt vi godis å sånt och spelade yatzy, aset vann ;D
typ 20 minuter senare eller nåt så stack min mamma å pappa hem så då gick jag å daniella upp på hennes rum å kollade på mirrors, va inte så läskig ändå haha ;) förutom kärringen i slutet :( filmen va slut vid  2.10 sen låg vi å snackade i en timme om ingenting *host hahaha ;) vi vaknade vid tio , eller jag gjorde de, men daniella sa inte nåt ord förrän vid elva så då gick vi upp åt frukost.. gick upp sen igen, david ville spela nånting så vi spelade yatzy (bluff) körde inte så allvarligt, haha orka int de :(och sen vid ett kom pappa å hämta mig och jag är hemma noo, packade upp å såädra, mööhöö..
yyääs, de va snabbt om dagen igår och lite idag h öhö :) vet inte vad jag ska göra idag, alls..  funderar mer på att ta de lugntom jag inte städar lite snabbt på rummet  (=dammtorka) haha ;D kom på att ja gkanske inte hinner göra det imorrn iochmed att vi får gäster vid 4, för pierre fyller ju år, 18 faktiskt ;)
äh, nu ska jag vänta på rbcka sen skav i nörda, hahaha :D ADIOS! 

ps. bilder kommer  senare, när jag la gt in dom på datan ;)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0